Ads by Smowtion

Sunday, August 29, 2010

3 hari 2 malam.

program setitis air mata selembar kasih sayang dah pun tamat.
aku sedeeyy sikit. air mata nk tersembol kuar tp tahan gak.
hahahaha. sbb aku tgok akak2 uitm 2 nangesss. ishhh!!
aku xley tgok org nanges. xsedey pon jd sedey.
neweii, i felt so grateful coz dpt abg angkat yg baik2 belaka.
thnnx for coming here.
thnnxxx a lot guys sbb sudi jd anak angkat kpd ibu n abah.
klw de pape jenguk2 la ktorg kat sini.
xpon tepon ke text ke. hahaha
raye jgn lupe mai umah. hehe
klw abg2 ni free ley kte bukak pose sesame. hahaha.
(***berangan lbey. haha).
n sori sgt2 klw de byk sgt kekurangan dlm family kami semua.
sori klw layanan kurang memuaskan.
sori  klw makanan xsedap.
sorii sgt2 taw!!!! we gonna missing u!! =DD



oke. kte tinggal kan citer tuh.
mari kte tgok pe yg jadi dlm program ni.
dr ari jumaat smpai ahad. heee~
mula2. ptg mereka sampai.
then bukak pose same2.
esoknye dyorg wat bubur lambuk.
mlm tuh men kacau dodol.
de yg xpenah wat, dyorg sgt excited.
termasuklah aku senanye. haha. 1st time tuh aku kacau dodol.
 hahaha. pastu goreng tempe.
know wht is tempe??? tempe tu yg wat dr kacang soya.
direbus. blablabla.(xtau sgt. haha)
makanan org jawa!! yeahh!! im javanese!!! proud to be!!
tp aku xreti cakap pon. faham jerr. hahaha. rugi2!!


ni la  aksi abg-abgku.
abg hasbullah, abg fauzi n abg hafizh.
i looiikkeee!!!!
nice la korg. haha.
abg has : xabehhh2 ngn mp3 n hp dy.  ehem2 lah tuh. haha =P
abg pojie : rasenye abg kot plg kurang cakap. malu eyhh?? hehe =)
abg hafiz : sumpah xtipu abg nihh suke kacau dodol. haha. =D



time program penutup.
maaf. ni muke aku jekkkk. hehe.
hudduussss! take a plastic bag n start vomitting. hahaha


last sekali. sebelum balik.
uwaaaaa!! sedey2!! nk nanges. ='(
hope we can meet again coming soon.
take care!


EPY BUFDAY ABG FAUZI.
29 aug 1989 ryte if im not mistaken.
epi belated bufday.  sorrii xwish. xtau pon. huhuhu. =[

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI  n
SELAMAT BERPUASA.

No comments:

Post a Comment