Ads by Smowtion

Sunday, August 22, 2010

trial.

wah.!! aku skang sedang dlm proses transformasi.
hahaha. bukan ape. aku nk tukar gaya penulisan blog aku.
dimana, aku nk gune  bahase yg sedap2 sikit.
sbb sebelum ni kan sume lebey kepada citer aku.
n llife aku. gaya penulisan aku pon cm aku bercerita.
(**xkan bersyair lak kan. haha)
tp  xla aku tukaar sume. certain post kot  aku wat cm tu.
(**kot pulak. haha)

jap2. tungguuuuu~~~
teneeeetttneeettt!! (bunyi nk power. haha)

" disaat aku berkhayal. masa terus mengusik.
bagai menghempas kaca kebumi tetapi tidak berkecai.
rasa yg menghimpit kalbu terus menyelubungiku.
ahhh. perit rasanya. bagaikan kehidupan kini sudah tidak mampu utk aku  teruskan.
setiap langkahku. setiap  percaturanku. penuh berhati2.
tatkala kesilapan dan pengalaman masa lalu  banyak mengajarku.
kini aku terus mencari cahaya utk dijadikan panduan.
mungkin mmg nasibku belum menyebelahiku.
byk..terlalu byk yg aku harapkan tinggal harapan.
dan akhirnya  harapan itu tertanam dijiwa. tidak tertunai.
tidak sedikitpun  aku  rasa menyesal. kerana aku tahu.
Allah itu adil. sentiasa beri yg terbaik kepada umat-nya.
Ya Allah.  teruslah membuka jalanku ke arah kebenaran dan keredhaanmu.
aku mohon.  aku ingin menjadi insan yg mulia disisi-Mu."
AMINN~~


wah!!! abes bace dah?? tu la contoh transformasi aku nk buat.
nk gune  bahasa cm tu. best x aku wat ayat tuh???
klw xbest xnk wat dah. give up. hahaha
yiihhaaa!! semoga berjaya utk saya. haha

No comments:

Post a Comment