Ads by Smowtion

Monday, February 21, 2011

kadang xtertanggung.

sgt sedih dengan keadaan skang.
tp aku masih bersyukur masih de kwn2 yg amek berat pasal aku.
maseh ade yg kesah pasal aku.
byk nasihat yg aku dapat.
tp yg menanggung merasa beratnye, org cume hanya boleh berkata2.
ntahlah, kdg rase give up. 
tp aku xbodoh utk hanya memikirkan sesuatu dengan singkat.
aku pasti maseh de jalan penyelesaian.

ibu, sabar lah ibu.
Allah menduga kekuatan kita.
percayalah, pasti ade hikmah yg terjadi.
ibu, jgn lah kau gusar kerna anak2mu masih ada utk sama2 kite mengharungi kesusahan ini.
bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian.
sekurang2nya, kita xmenangih simpati orang.

ibu, aku tahu kau sedang menangis.
mmg tidak dilihat mata kasar ku.
tp hatiku dapat merasai nya.
abah, ibu, noni, anim, ayie. I HEART THEM <3 <3

No comments:

Post a Comment