Ads by Smowtion

Monday, February 21, 2011

putrajaya. ;)

mlm 14 haribulan aritu, aku terkejut bila my ex kol aku.
then, aku angkat je la n borak2 punye lame.
esoknye, mase aku kt dancing class my ex ajak aku g putrajaya.
setelah sekian lame barulah dy bwk aku g sane. =,='

kitorg g alamanda, taman botani, taman empangan, dll.
g buat lawatan satu putrajaya lah kiranya.
duk jeti lepak2. HAHAHAHA.
sumpah best even putrajaya sgt panas. HAHA. ;)
ehem2. aku n my ex-bf. HAHA

nana n nini.

underneath pokok kelapa. HAHA

sengal. HAHA

taman botani.

taman empangan

bridge.

pastu, mkn kt mcD.
balik tu aku ckp ngn my ex, nk bwk kete bole. terus dy bg kunci kete. HAHA.
n sedar2 smpai bruns, rupenya aku xpasang lampu kereta. HAHAHA. ;P
see, xmati pon aku still kwn ngn my ex.
but satu la, sgt terharu bila dy ckp "something".
tengs eyh sbb faham. ;)
semoga cepat2 carik pengganti sy. our friendship lebih penting okehh!! ;)

No comments:

Post a Comment