Ads by Smowtion

Saturday, May 28, 2011

I am....

A : hai, name awak ape??
B : name saya gini-gini. HAHA. ;)


name penuh saya FATIN. fatin je. xde nur mahupun temah atau jijah. HAHA. ;)
balik pada tahun 1991. HAHA. ;)
act, jiran aku yg bg name fatin tu. dia suggest FATIN ADIBAH.
waaaa. sedap bukan..??? tapi malangnya esoknye, ibu n abah register name aku only FATIN.
mereka tak nak nama yg panjang-panjang mcm nurul amelia amirah marina bt abdullah. tudiiaaaaa~~
nanti panggil ina je. -___-"  atoyaiiii. nanti nk akad ikah pun payah. HAHA. ;)
contoh macam adik-beradik aku yang lain. semua satu perkataan je. 
xpe, makna nama itu sendiri lg penting bukan..??
maksud fatin : kecomelan, kemanisan, kecantikkan gituh. HAHA. ;)
hakikatnya, aku xpun begitu. xpe, susah jd orang cantik. HAHA. ;)

oke. semua dalam family aku, sedara, secucu, secicit panggil aku ATIN.
errr. aku tak suke sbb aku rase name tu manja dan menggoda. HAHA. ;)
arwah cikgu hamdan pun panggil aku, "ATIN...nanti kamu gini-gini."
huh..misshimalot..!
kalau kat rumah, ibu abah dan akak yang sulong je panggil aku ADIK.
errrr. sy yg bongsu! yayyy! suke sgt....! HAHA. ;)) 

aku pun gune name ATIN tu dari tabika sampai sekolah menengah.
mase form 1, sbb de dua orang FATIN. aku tukar name jd EIN. HAHA. ;)
tapi xlekat pun. gune name ATIN sampai form 4 pulak.
lepas tu, tukar nama jadi FAFA. HAHA. :)
I kan budak kampung yang giler nak glam youuuu!! HAHA. ;)
i gune name FAFA sampai skang. :)
so, kalau orang lain name FATIN, aku tak toleh dan perasan lagi dah. selamat. HAHA. ;)

dulu aku pernah gune nama BOBOT TITAS untuk FB dan MYSPACE.
aku pun xtau kenape aku addicted dengan name tu. aku suke. awesome! HAHA. ;)
tapi disebabkan takut kawan-kawan lame xkenal. aku xgune dh name tu.
sampai skang ade lg kawan aku yang panggil aku as BOBOT.

yang pasal FAFA IMRAN tu. hurmm.
IMRAN bukan sesiapa. aku xkenal pun sape-sape yang bernama imran.
kenapa IMRAN..? sbb tu yg terlintas dlm fikiran aku dulu. heeee~
tapi aku gune name tu sebagai nama pena sahaja. HAHA. :)

but now, aku teringin nak dengar orang panggil aku ATIN. 
errrr.....skang cume lecturer je panggil name tu. ye la, mereka xtau name samaran aku. HAHA. ;)
jadi, panggil lah saya dengan name penuh saya. 
I am Fatin. 

No comments:

Post a Comment