Ads by Smowtion

Friday, May 27, 2011

jumpe dia pun..!

lalala~~
dh la aku pandang-pandang orang ni dari jauh.
td tengah berfesbuk segala, tetibe terjumpa orang nih.
terbongkar semua setelah tahun 3 di MSU. HAHA. :)
orang tu xkenal aku pun. HAHA. :)
aku mmg sedikit pelik. heeee~

finally......! aku dh tahu name dia. wakaka.~
dh tahu dia course ape. errrr~
yela. salu panggil ckp ngn kawan, "eyh, dia tu budak yg I minat. alaa, budak yg pakai topi biru..!"
klw jumpe dy xpakai topi pun, aku ttp ckp si topi biru. HAHA. :)
suke dia sbb  dy chubby2 sikit. i loiikkee~!

untuk keselamatan dua-dua belah pihak.
xboleh la nk tunjuk sape dia. habes lah kantoi klw org tau.
nama dan facebook beliau pun harus dirahsiakan. tunjuk kaki boleh la.
HAHA. :)
terpaksa nk diblurkan. yela, kne lah respect peribadi orang kan. :)

sayasukarambutawakyangkerintingtu. :))
sgt awesome! HAHA. :)

No comments:

Post a Comment