Ads by Smowtion

Thursday, August 12, 2010

ramadhan dtg lg.

oke. selamat 3 ramadhan ni.
everything oke. tp cume xbest xdapat buke ngn family.
rase xexcited. huhuhu.

1 ramadhan::
xsahur. haha
bese2 je. rase cm sunyi.
mydad kol tnye buke pe.
aku jawab xtau la.
buka tu rase cm xlapa. n rase xnk berbuka. 
sumpah!!! xde mood!! huhu T.T
then, aku buke kurma 3 biji.
air kosong n french fries.
huuuuuuuuu~~
tgh malam bru aku masak nasi.
goreng sosej. mam ngn nasi.
kire utk sahur skali. hehehe
2 ramadhan :::
xbgun sahur lg!! nyenyak sgt!! hahaha
yayy!! dpt  tau duit pt dh masuk. notebook!!! here i come!!
haha. then, ptg tu xtau nk buka ape.
berbekalkan air soya dlm fridge.
biskut sebungkus. n gule2 sebiji. hehe.
then, nini bg cup cake!! thnnxxx syg!! hahaha
lapa punye pasal. aku masak nasi, goreng telur ngn sosej.
yummyyy!! lapar!! haha.

3 ramadhan :::
ala. sedey xdpt kumpul pahala sunat. huhuhu.
errrrr~~ terkilan gilaaaa. huhu.
kelas cancel!! giler3. org dh sampai kampus bru tau daa..
errrr. update blog gune library nye pc. hahaha. =D


selama aku sambut ramadhan ni.
sume nye aku tangisi. entahla.
perasaan xmenentu.
org tido aku nangis.
lepas solat rase cm sebak giler.
bila sesi luahan perasaan pon aku nangis.
tu la hakikat aku bila aku lemah. mmg jatuh terduduk.
Ya Allah. Teruslah beri kekuatan padaku.
Teruslah membimbing aku ke jalan kebenaran.
AMINNNNN~~

No comments:

Post a Comment