Ads by Smowtion

Wednesday, March 16, 2011

hero, HM. ;)

ari isnin lepas, aku, nini n nana terkurung dlm bilik.
kitorg dr dlm xboley bukak, n yg dr luar pun xboley bukak.
xla cuak sgt bile ramai2 terkunci. HAHA. ;)
then, aku suh nad call kan HM. hero dtg pakai bju hijau.
sbb aritu de tgok wallet HM de kad yg dy gune klw pintu terkuci, dll.
HM yg bru bgun tido tu, dtg dengan xtahu sudi ke x. HAHA.
sori HM sbb susah u. sori sgt! ;)

lepas tu, HM suh aku tarik tombol pintu dr dlm.
then, dy suh jgn tarik kuat2 sgt. aku just kate, "owh. okeh".
tersentap sebenarnya. tolonglah fafa! kau koya okeh!. ;)
b4 tht, im not sure dy de pggl name aku.
tp housemates aku sume kate dy pggl aku dengan nada lembut.
rugi betol aku xdengar. almaklumlah, telinga aku pekak byk. HAHA. ;)
n setelah sekian lame aku xtgok dy, haritu seakan2 aku terbang diawangan.
berbunga2. seakan rindu terubat. cewaaahhh! HAHA. ;)
yeah! i admit. aku dh lame memendam rase sesuatu.
tp biarlah dy xtahu. aku lg suke. syok sendiri, aku xsakit hati. HAHA.

bygkan lah, lepas pintu terbukak ternampak la rambut dy yg panjang ala2 iklan sunsilk. hehe.
dlm hati, hanya tuhan je la yg tahu. HAHA.*gatal.
HM bau rokok. HAHA. *perlu ke mention kt sini? haha
HM terus balik. mase kt depan pintu rumah, dila ckp "kak fafa peluklah HM".
aku xlah marah. tp pe la pandangan HM kt aku nnt. mesti dy fikir bukan2.
Ya Allah. time tu malunye aku. plg aku takut, rahsia selama ni terbongkar.
aku xnk HM tahu yg aku suke dy. dan aku harap sgt, sampai bile2 dy xkn tahu.
biarpun smpai aku de anak 10.
HM, imsorry.iharapsgtyoutakdengarstatementitu ;(
mummmyyyyyyyyy!! malunyaaaa! rase nk hantuk kepala kt dinding biar lupa ingatan. hurmm.
ape2pun, tengs sbb tlg bukak pintu dr kami terkurung dlm bilik. nnt klw free i belanja mkn. HAHA ;)

No comments:

Post a Comment