Ads by Smowtion

Wednesday, March 16, 2011

merong mahawangsa punya pasal.

ari khamis lepas, aku g jj bukit tinggi.
ngn fariz, nini n nana.
sampai2 tgok movie.
Hikayat Merong Mahawangsa. ;)
masuk2 citer dh start. adeh!
kuar2 panggung je. perhhhh! best nk mampus citer tuh.
aku bg 15 bintang, berjuta bintang, tahi bintang!
HAHAHA ;)

abes wayang pegi makan.
aceceh! terharu bile fariz belanja mcD. HAHA ;)
bukan senang nk dy belanja.
smpai tersipu2 malu aku dibuatnye. weekk! ;P
balik je klang, terus aku promote merong kt family.
ibu smpai meluat dgr celoteh aku. HAHA.

then, semalam pulak aku g MidValley ngn cik neddy comel sgt n kak Ummu.
first time kuar ngn dyorg. seronok giler! HAHA. :0
mcm xpercaya je. HAHA. ;)
n lg sekali aku tgok hikayat merong mahawangsa. ;)
see! betapa byknya support aku kt filem malaysia.
but seriously aku mmg suke citer tu. owh! putera rom sgt hensem. HAHA.
n again n again, aku terlepas lg permulaan citer tuh. ;( sedih.
masuk wayang lambat lg. xpe! nnt aku tgok kali ketiga. HAHA. ;)

abes wayang g mkn. sori, i org malaysia. xmkn yg pelik2.
i xmakan japanese food whtsoever. HAHA. ;)
the, time tunggu ktm sgt2 menduga kesabaran.
kne tolak sume. sumpah! aku xreti benda yg kne rebut2. serabut okay!
2kali terlepas ktm. n kali ketiga kami naik jugak sbb sumpah xlarat dh. ;(
pengalaman. yela, aku rase lepas aku clash ngn si F dulu, aku xpernah dh naik transport awam.
salu de kawan hantar dan ambik. ;)
anyway, tengs kak nadiah n kak ummu sbb sudi keluar ngn adik yg sgt senget. ;)


*sori. gmbr2 aku hutang dulu lah. de masalah meng-upload. sori! ;)

No comments:

Post a Comment