Ads by Smowtion

Monday, January 30, 2012

coretan merepek

tengah tengah malam macam ni memang aku suka mengarut. yela, since aku de bad habit yang sejak aku sekolah. *dushdush.

entahlah, kadang2 sakit hati bila ingat balik. yela, ade pulak kawan aku jenis suka bakar2 aku ingat balik benda lama. aku tak suka. mamat tu, haram lah nak cerita dia aku nak jumpa. okay lah, aku memang lame menyingle. yela, kalau dulu aku suka jaja cerita cinta bodoh aku dalam blog. tapi skang macam hangit je aku ingat balik. hahaha.!! tak kesah lah. benda lepas jangan dikenang.

tu pasal cinta. belum pasal kerjaya lagi. semak kepala aku. yela, aku masih xtahu nak sambung study ke kerja dulu. yelaaa, setakat diploma aku ni sapa nak pandang. cuba cakap sikit? tapi kalau nak kerja aku fikir pasal hutang. haihhh. hutang study aku skang je around 53k ringgit malaysia. kalau sambung degree tak tercekik pulak aku nak bayar. nak kumpul aset lagi. =.=

kadang degree pun mungkin aku nak alih sikit bidang. seriously medical punya bidang mmmg stress plus takde life kau nak enjoy sangat. cuba cakap kat aku bapa lama doktor dapat cuti dalam sebulan.? plus kalau ada kes, even doktor tu tgh nyenyak tidur pun, kalau orang dh mintak operator sambung kat num fon doktor mmg cuti pun jadi kerja lah. tapi tabik lah kat doktor2 yang sangat setia, sabar, sukses sampai sekarang. bukan mudah, orang yang semangat kuat je bole jadi doktor.

sedangkan mlt skang pun doktor dah bg pressure. salah kita kena marah. lambat kena adu. on call jangan cakap lah. berdarah mata kau! tapi kalau dah biasa tu tak de masalah. in case lah kan, rezeki aku dlm bidang ni aku terima je. walaupun terpaksa duduk dalam lab selama seumur hidup. =.=

apa-apa pun keputusan aku, harap aku tak menyesal. insyaAllah~
selamat malam, besok kerja sudah bhaaaa~!



No comments:

Post a Comment