Ads by Smowtion

Wednesday, February 22, 2012

nose bleeding

yeayy! CME dah habes. ketaq gak lah mase presentation tu sebab de pegawai sains tengok.
kena komen. tapi tak kesah lah sebab untuk belajar. memang patut tahu.
aku lempar senyuman je kalau aku tak tahu. haha.

takut punya pasal, aku pun konon-konon lah tidur rumah kak su nak study same.
dalam 5.30 pagi cam tu aku bangun sebab jam handphone memekak je.
bangun-bangun nak gosok baju lah niatnya.
lepas tuuu....
aku rase macam ade hingus keluar. aku pun lap gune tangan.
aku rase banyak, aku lap lagi. sekali tu pandang, ada darah.
okayy, hidung aku berdarah. tangan aku pulak mula shaking.
yela, my first time hidung berdarah. sebelum xpernah.
aku rasa macam pelik la sebab aku rasa aku takde rase sakit bahagian hidung.
rase panas tak. sejuk pun tak.

aku pun cepat-cepat nak g toilet sebab aku tengok darah dah menitik kat lantai.
screen lappy aku pun terkena sekali. =.='
pastu mase kat toilet darah terpercik-percik. dah kena bersihkan.
sumbat hidung dengan tisu for 20 minutes macam tu.
but then, stop bleeding.

lepas tu rase sakitsakit gak area bawah mata.
mungkin ada related ngan resdung aku.
dan mungkin jugak dengan sinus aku. sebab aku mmg ada ciri-ciri sinus problem dari dulu.
cuma tak severe sangat. dan tak perlu di operate kot.

tapi tengoklah. kalau ade bleeding lagi dalam bape minggu/ hari lagi mungkin aku perlu jumpa doktor untuk kepastian lanjut.
until then. :)

No comments:

Post a Comment