Ads by Smowtion

Friday, February 17, 2012

terimakasih.

hallu...! happy friday u'olllssss! haha.
beta sedikit fenat la. baru balik kerja. but today tak terus balik klang. merajuk. haha.
okay-okay, minggu ni aku kerja kat jabatan kecemasan. bestlah dapat usha MA + doc. haha.
tak laaa, best dapat sentuh machine yang tak boleh disentuh di jabatan patologi. dapat lah belajar sikit. kannn.
so far mmg bestlah. dapat pulak staff yang bole borak macam kawan even dia nak pencen dah. :)

macam-macam la staff belanja aku kat sini. encik chan pernah bagi cash kat kitorg for two times. He said for lunch nanti. dia bagi pun sebab kitorg banyak tolong dia. rasa malu gila tangan menadah ni. malu gilaaaa. kak yong pulak siap belanja aku makan macam-macam. lebih tiga kali kot. the best thing kan, dia belanja secret recipe. ohhhhh. even aku tak berapa suka kek, aku terima + makan jugak la. kak sim pulak mmg sangat best, ajak aku keluar time office hour (curik keluar. haha). teman pergi bank la, maxis centre la. pastu dia belanja aku lagi. bertambah malu bha. pastu dia nak tolong aku untuk jawab exam final nnt. dia nak bg aku slide-slide penyakit dulu mase dia praktikal. memang staff gilaaaa baik la. sampai aku tak tahu nak buat camne.

terima kasih banyak-banyak. sayang semua. :)

No comments:

Post a Comment