Ads by Smowtion

Saturday, September 11, 2010

adeeeiii~~ saket pala. haha

tarikh : 12 sept 2010. 3.46pagi. (waktu malaysia oke. hehe)
venue : bilik tidur aku. 

baru raya bape hari dah macam lak jadinya.
hahaha. tp nk tau x???
satu : aku rase nk saman malu je kat org tuh.. huhuhu.
malu sgt346777!!! 
dua : haha. asyik mengarut ngn abg hasbullah. kahkah!!! belasah baru tawww...!!
**dia. dia. dia. heeeeeee~~ (fahamkan. haha)
tiga : aku rase cm xnk join baraan raye. i hv my own reason. hanya aku tau. huuuu~~ ='(
sorry kawan2. harap korg ajak aku next year. huuuuu~~
empat : haha. membebel2 ngn cousin aku, yana. gosip2. haha. selamat kembali ke baling, kedah. OKE!! heee~~
lima : kerja aku mengedit n pilih layout. perhh!! skang dah lebey 6jam ni. hahahaha
enam : berjalan2 ke page org dan menjadi stalker. hahahaha.
tujuh : hamster sy kenape?? vivi sakett ke??? sgt risau nih. (T_T)
lapan : aku jd driver utk raye kali ni. tp kan....aku terlanggar tong sampah org. hehehe. SORRY!
sembilan : peti ais umah rosak. perhhh!! xley minum air sejuk daaa~~ adeii!
sepuluh : langsung xpk pasal assignment. ngeh3!!

No comments:

Post a Comment