Ads by Smowtion

Sunday, September 12, 2010

im glamorous. (perasan). hihi

my new name is GUGU.
hahaha. act, al hafiz sorg je pggl aku name ni.
sbb dy kate bobot xsedap. hahaha
tp dy bkn bf aku oke. but bff.
kwn cyber plg lame. dah 3 ke 4 tahun kwn ngn dy. heeee~
***al, fafa curik gmbr nih. hehehe~~~



PENTING KOT. huhu
i have decided bout my way and journey.
but i still thinking which are the best and suitable for.
berat hati. tp rase nye tu yg lebih beri kepuasan.
my journey is my lane. my life is my future. and will be my everything.
buntu sgt2. somebody help me plisss~~ uwaaa ='(


p/s : any comments just drop kat fb wall sy oke. senggkiiuuhhh!!

hahaha. wes rayo ketigo ketiban dayoh eh rak putus2 nang ngomah.
rejeki eh akeh ni. alhamdulillah, syukur. nyong rak ngendi2. jegong nang ngomah waeii.
perawan seng apik. orak nyampur wong. nyong jalok ngopuro yo. hihihihi
(SPEAKING JAWA OKE?? hehe. faham x??? meh aku translate. hahaha)

No comments:

Post a Comment