Ads by Smowtion

Tuesday, September 7, 2010

shopping lagik. haha

best2!!! i love to waste my money. bhahahhahaaa~~
yeee. xla begitu.
cume nk lepas dendam kesumat nk shoopping.
lame dah xmaen borong2.
weeeeeeeeeee~~
cm besela. aku  merayu2 cm org gilerr. hehe
yelaa fhm2 la adik bongsu dyorg sorg ni kan.
g times square ngn abg n kakak aku.
(skip tolong ibu masak ptg tuh. haha)
cm beselah. abg aku tu bkn nk ikut ktorg shopping.
dy g tido dalam kete kt car park.
aku ngn akak aku je la. hehehe.

ohh damnn goood!!! haha
bru je beli myhandbag.
mule2 aku minat yg rm25 nih.
xtau cmne aku beli yg almost to  rm100.
uwaaaaa!! (sedey sbb xdpt berjimat.
nyesall gak la. tp dh belink wat cm neee.
tada!
color : white.
price : almost  rm100.
jenama : xde jenama pon harga mencekik. adeiii~~
sbb xde beg vincci. huuuuu~~

then aku beli ni.
dress like cotton.
rm20. murah jep.
n this one. wane cream tu, rm30.
murah giler2 kan?? hehe

this cardingan.
bla3. haha.
only rm25. with inner light brown, rm15.

n cardigan purple nihh.
rm20. hahahaha

so, dlm byk2 niii. aku salah wat pilihan bab handbag.
yela spatotnye ley jimat rm55.  huhu
n duett tu ley beli kasut ke ape ke.
hurmmm. sumpah menyesal gilerr nih.
(T_T) nk nangeessss! wanna mymoney  back!
SAYA KEDEKOT sgt2. haha

**next aim, kasut flat.  bhahaha.

No comments:

Post a Comment