Ads by Smowtion

Friday, December 31, 2010

1.1.11

gudbye 19, hey 20!
im sweet 20. cm xcaye pulak kan.
lepas ni xjumpe dh angka belas2.
act, excited jugak lah bile menua ni.
xsabar nk mengharungi cabaran hidup yg seterusnya.
seronok sgt okeh. ;)


coretan 2010 sgt pahit.
malas sgt lah nk citer sebenarnya.
tp bile aku terperasan something, aku jadi cm xstabil. mslh hormon lah kot. haha
klw nk ungkit bole je. xde hal lah.
tp aku xlah jahat sgt. tp jahat lah jugak.
at least aku admit aku jahat dr mr.potato tu yg rase dy betol dan baik.
ohh, tolonglah. boringgggg sgt tau uuu~ hahaha.


pendek cerita ye, aku dh berazam utk 2011 ni.
walaupun mula2 aku fikir mungkin suatu ari nnti kau akan jd kwn aku.
tp aku silap. kau xkan jadi kawan aku. u hurt me deeply.
aku nk buang sume kenangan aku ngn dia. all the things yg aku ade aku nk musnahkan.
tp CD our photos aku lupe letak mane.
naseb xjumpe, klw x ngn CD tu aku patahkan. but, ni lah antara nye ::
yg lain2 xdpt nk tunjuk. but 4 sure, u're happy wht i've done ryte?
tengkiulah. me too~  ;)
a few messages from mr.potato and tiket wayang.
aku dh koyak dh gunting. dan buang.  

jam ni pun mr.potato yg bg.
aku dh musnahkan dh buang.
GUDBYE LOSER SEJATI. 
I LOVE U, HANDSOME LIAR.
2011 xkan de lg kamu. wish u in happiness. haha
*blackout. ;)




"sesungguhnya kehidupanku jauh lebih bermakna tanpa kamu, kerana ada insan yg lebih menghargai, lebih menyayangi, lebih tinggi imannya, lebih kukuh sahsiahnya utk aku yg sememangnya jauh lebih baik dari kamu. Bukan penyesalan yg aku rasa tetapi kesyukuran yg ku panjatkan atas apa yg berlaku. Fikiran yg tenang hanya memikirkan cintanya pada yg Maha Esa, Maha Pencipta lebih dr segala2nya." 

No comments:

Post a Comment