Ads by Smowtion

Friday, December 24, 2010

crush!

ngomel sorg2. 
zzzzzttt. (bunyik vibrate phone). 
kandungan msj berbunyi begini.
abah : salam. ayi accident. myvi xbole jalan.
aku : accident kat mane?
abah : depan kfc kapar.
aku : oh. ayi teruk x??
abah : ayi xde pape. cume myvi teruk.
aku marah sorg2. haishhh! geram lah.
but at last, i realized sume ni jadi sbb ketentuan takdir. betol x?
nthalah xnk komen byk2.
tp aku kesian kt ibu. abg aku plak dh bape kali kasi hancur kereta.
kete yg dulu dh xwujudlah skang. tp alhamdulillah lah sume selamat.

lagi 1, yg aku benggang. motor tu langgar kereta yg abg aku bwk.
motor tu langgar lampu merah. abg aku jalan sbb lampu hijau.
then, boooooooooom! berlanggar lah. org yg naik moto tu lari.
sumpah BODOH punye org. ggrrrr! menyusahkan org! 
(sori. ter-emo plak. oke2. cool down.)

akhirnya, kereta tu kat bengkel. agak teruk lah.
bapak aku plak bru je service n "make up" kereta tu skit.
meh la sama2 berkabung jap ye.
kanan.

depan.

kiri. 

p/s : abg didi, selamat pengantin baru. cpeat2 timang baby.! tunggu kami esok! doakan perjalanan esok aku n family selamat sampai di alor star, kedah. aminnn. ;) 

No comments:

Post a Comment