Ads by Smowtion

Friday, December 24, 2010

fafa imran photography. ;)

bersama hari2 model sedunia. haha.
oh yeah. snap sane, snap sini. hehe.
maka dengan itu, gatal lah aku nk cetus label aku.
"fafa imran photography" hahaha. koya nye saya! haha.
saje je. sbb skang aku tgh bosan.
(woii! lab report kau xsiap lg! T_T )  
jom selak album minggu nih. hahaha.

medical lab technician. <3 blood handling!
di pusat islam, MSU. me and nurul.

mahu tukar style lah. oke x??

long time xpakai tudung biasa nih. hehe

keluar di malam hari. tengs to kutam, tiqa, nini and nana!

oh! classmates! 

ade gaye model tuh! wakakaka~

with nana, naja and nadiah. 3N.

i <3 msu! u-cafe dihatiku! haha. yummy~

ni lah saat2 yg dpt direkodkan minggu ni.
sambil2 tu dptlah tutup kekecewaan aku yg xdpt nk derma darah aritu.
sumpah sedih. T_T. aku xlulus dlm pemeriksaan sbb aku sakit.
doctor tu aku belum cek ape2, dy dh dpt detect aku sakit. mmg powerlah. ilmu ape dy pkai ntah. haha
last two weeks aku sakit. until now aku selsema n batuk.
dan lately, aku asyik sakit kepala terpaksa lah aku take medicine utk tahan sakit.
maka dgb itu, aku berterus terang yg leher aku masih bengkak. lalalala~
dan juge, 3 hari berturut2 aku diarrhea. malang. =,="
tp sgt2 bersyukur sbb skang makin pulih. thanks god!

No comments:

Post a Comment