Ads by Smowtion

Sunday, December 26, 2010

blindness ;)

yezza. mata sy suda buta dikaburi oleh telefon tangan.
almaklumlah. again, hp rosak lg. 
as usual, henfon aku akan tahan 3bulan je.
lebih dr tu mmg rosak. yela, aku kan ganas. ;)
maka dengan itu, aku melakukan kajian. 2 hari aku survey. 
segala specifications aku teliti, reka bentuk, jenama, kelebihan dan kekurangan. sumelah~ haha
aku xfikir bajet sgt. but surely must below rm1000 lah. HAHAHA.
let's check this guys! heee~

nokia c3. rm480 keatas. <3 <3 <3 


nokia e63. rm650 keatas.
 damn love it! <3 <3 <3 <3

nokia e5. rm690 keatas. <3 <3 <3


i want this! nokia x5. rm615 keatas. most febret.
tolong jgn beli dulu. nnt aku jeles! <3 <3 <3 <3 <3

blueberry-7200
csl blueberry 7200. suke gak!

bba9500
csl blueberry 9500. febret model csl!

Nokia E72 Price
nokia e72. rm1000++ above.
xnk sbb mahal. haha

lg 1, samsung corbyPRO pun best! haha.
harga yg aku tulis xpasti betol ke x. ikut tempat la kot. tp lebih kurang la kot. HAHA
n harga beza antara ori n AP. tu lah antara idaman2 aku. but kemungkinan besar aku nk beli nokia x5. unik oke! weee~
tp tunggu dpt duit dulu lah. sgt kemaruk since hp cm bengong rosak. grrrr!
mula2 niat nk beli csl blueberry 9500 sbb dual simcard. yela, niat aku nk pakai maxis plak. haha.
sngkan dua simcard dlm satu phone.
tp masih dlm pertimbangan. sbb sume diatas sume aku suke.
so, xkesah lah dpt mane. even aku dpt yg plg murah nokia c3 pon dh bersyukur.
aku pun xnk beria2 sgt. t xdpt lg kempunan. betol x???
HAHAHAHA gudbye!


p/s : hp lame suda xberguna. tiga2 henpon aku rosak. rase nk balik kt laut.
sy mau collect num.phone balik. sume hilang. sume gara2 simpan dlm phone rosak. uwaaaaa~

No comments:

Post a Comment