Ads by Smowtion

Tuesday, November 2, 2010

fahamilah.

HYE SEGUIDORES!
bile aku tgok sume luahkan ape yg dyorg rase kt blog masing2. tp pd mulanye aku takut. ntahlah. kekasihku, jgnlah kamu bersedih haty. kerna aku sedaya upaya tunaikan semua janji2 ku. demi mu, LEVIYU b! aku cume harap dy xbace entry ni. aku xde tempat mengadu. di sinilah tempatnye untuk ku luahkan rase. sbb tu juga lah aku xsabar nk balik umah sewa, jumpe housemates. mybe i can cry on their shoulders.  fahamilah aku........

Ya Allah. kuatkan lah aku. sampai bilakah harus diriku begini. apa yg aku mahukan masih aku xmengerti. xsanggup untuk aku melukakan seseorang yg benar2 menyayangiku. apa yg harus aku lakukan. saat ini baru ku sedar, haty ni xmahu siapa2 lagi buat mase ni. tp bagaimanakah aku mahu berterus terang. aku sedaya upaya memupuk rase cinta itu hadir tp hanya sementara sahaja. but when i hold ur hand, i feel we are close. dat tyme, i need u beside me, always here with me n plisss dun leave me. ahhhhh! susa nye. aku merindui waktu ku single dulu. huuuu~ i need sum1 to hear i cry. need sum1 to hug me. 
he said, once his heart was broken. will showing scars. n dr saat tu dy susa nk maafkan. kate2 dy cukup wat aku takut. if one day i break our pomises, pe lah akan jadi. matilah aku. kawan2 dy kawan2 aku jugeee. act, dr mule dulu aku fikirkan benda ni tp xtau pulak getting worse! every nyte when i called him, i was cried. but he nvr knw. aku tnye soalan2 pelik. kdg2 aku rase terpakse. selamatkanlah aku. sukar nye untuk mencintai. ahhhhhh! lebih baik aku xperlu hidup di muka bumi ni dr wat org terluke. sumtimes i was thinking that he's the best! tp tak boleh jugaaaaaa. 

dy sering cemburu. tp aku??? dy sgt bahagia n gembira. tp aku??? kuatkan lah aku untuk terima sume niiiiiii. cukuplah dulu dy disakiti. aku xmahu jadi insan yg seterusnyaaaa. ex gf dy dulu pun antara kwn2 aku. rapat pulak tuh. mane nk tau, kebetulan pulak. huhu. dy de ckp, "teruk sgt ke b ni smpai sume nk tinggalkan??" sebak dada aku. huhuhu. salah aku. salah aku memberi seribu pengharapan. aku yg salah. plisss la, blame me at all oke? xkesah pon. huuuuuu```

Ya Allah. kau ciptakan lah rase cinta aku terhadap dirinya. berilah rase cinta itu. terbitkannya. aku juga mahu rase bahagia utk mencintainya sepertinye dy bahagia mencintaiku. biar aku sakit, dan merasa pedihnya kerna aku tahu, kamu juga berhak. evry single words yg dy ucapkan sungguh mendalam maksudnye, pe yg dinasihatkan, pe yg dy ingatkan, sume nya membuat diriku berfikir sejenak. mungkinlah, aku tidak cukup ikhlas terhadap dy.  ini juga mungkin disebabkan insan terdahulu (ex2bf) telah meragut keikhlasan aku dan mensia2kan nya. aku serik sebenarnya. keperitan dahulu byk mengajar aku. byk menyedarkan aku. tetapi sedikit pon xmerasa dendam. alangkah bahagia nya jika aku seorg yg pemaaf. kan??? b, syg IKHLAS. (^_^) nampak fake sgt ke? xkan.....kenapalah susa nya BERCINTA ni. nape susa sgt ni.
 
"b, i try to love u more than everything. try to make u happy enough with me. try to never hurt u. i will try my best 4 u, b. hope i'll success. i leviyu b"



blurrrpp**
-tetibe aku perlu abg has for heart 2 heart session. dunno y, but aku rase he mature enough to understand my feelin'. oh gosh! dun let me down.! dont plissss! xdpt dpat abg has pun tape. dpat housemates pon cukuplah. nana, nini, didi, lala, titi. I JUST NEED THEM TO PRETEND! ='( 
kwn2, dun let me alone. i need ur strength! huhu. kak oni syg, sy juga perlu kamu. ='(

No comments:

Post a Comment