Ads by Smowtion

Wednesday, November 17, 2010

mulut ber"insurans"

hahaha. bila jadi penulis gaya bebas dan kuak lentang ni, kne jage mulut.
kne ber'insurans' ye adik2. hahaha
cm ne?pliss. jgn saman saya. sy ckp yg elok2 je ye. haha

BUS TERBAKAR, 14 november 2010:
okeh, baru2 ni dapat tau bus tempat aku belajar (MSU) tu terbakar.
 sbb apa ni xdpat dipastikan. gmbr ni pon aku cilok org punye. (salah seorg penulis blog).
tau2 bus ni dh tersadai tepi jalan. xtau nk accident ke, de org khianat ke maen bom2 ke. tp sumpah scary kot tgok bus tuh. aku share skit nih...


oppss! enough lah. telah terbukti kesahihan.
lepas ni kne buat sidang akhbar la ye Dato' Wira utk jelaskan perkara sebenar. hahaha.
yelaa, MSU ari2 masuk berita harian(BH). BH pon salu dtg MSU wat activity.
perhhhh! femes2! *tp muke aku xde pon. haha

dats all! hehe
kruukkk2. aku lapar lah. nk curik makan bawah tudung saji kt dapur.
nanti sambung lagi ye. <3 


p/s  : aku xmkn "beef". cerewet bukan? hahaha. pape pon, selamat hari raya aidiladha. semoga segala nya berjalan lancar dan diredhai Allah. disamping itu jgn lupe mensyukuri nikmat n rezeki yg dikurniakan. 

No comments:

Post a Comment