Ads by Smowtion

Saturday, November 27, 2010

PENJENAYAH TERHEBAT ::: BentongKali

aku tgok KES baru2 ni kt TV3. terkejut gak lah. baru tau ni. *yela, aku batak.
sumpah aku xpernah dgr, xpernah tau pasal dy. tu yg excited nk tulis pasal dy.
tp gmbr dy xberanilah nk tunjuk. takut aku yg mimpi ngeri nanti. huhuhu
Bentong Kali dahulu yg pernah mencetuskan keganasan dan kerisauan rakyat malaysia. 
dimana menjalankan aktiviti jenayah yg perrhhhh! mmg dahsyat lah weh. 
bayangkan lah, sepanjang dia hidup ni kira2 16 kes pembunuhan yg berlaku. 
eleh, suke2 dia je nk bunuh org. dia ni lebih kurang spesis Botak Chin la. 
tp Botak Chin era 70an. Bentong Kali era 90an. 
*naseb aku time ni baby. hehehe

PROFIL

Nama: P Kalimuthu 
Gelaran: Bentong Kali 
Lahir : 22 Januari 1961
Asal : Bentong, Pahang
Keluarga: Anak kelapan daripada 11 beradik




Bentong Kali yg terlibat dlm kes2 jenayah spt, menagih, mencuri, dan sertai kongsi gelap cina. 
time 2 umur dy 14tahun. kecik2 lg pandai dah wat keje jahat. *insaflah.
pd umo 19tahun, dy dipenjara dan kemudiannya dibebaskan. 
yg peliknye, di bangga. dia ckp org yg terpilih je ley masuk penjara. 
dan kne tahan byk kali pon dy xkesah. wat dekkk je. *sumpah pelik sgt.
dh tu, dy bunuh ikut suka dy. bile dy marah dy tembak lah. 
dah tu, dy xmaen tembak jarak2 jauh ni. pistol dekat je ngn org yg dy bunuh.
*manusia bapak segala kejam.! emo plak aku kan.
bygkan lah, dy wat keje bunuh2 ni dr 1991 smpai 1993. liat betol nk ditangkap.
lgsung xtakut polis. giler2!! haha.
poster belambak. kt tv, radio sume hangat ckp pasal kes ni.
smpaikan, polis tawarkan rm100,000 sape yg dpt bg mklumat smpi tertgkap nye dy.
tp ending nye, dy mati gak. mmg best lah kan.
dy dan 2 org kuncu dy mati ditembak polis di kepala kt umah dy. 
amanlah terus negara kite time tu. hahaha.




p/s : hati2 lah wahai org2 diluar sane. org kt sekeliling kte kemungkinan adalah penjenayah.
ingat, jgn salu kuar sorg2. pandai2 jage diri oke. 

No comments:

Post a Comment