Ads by Smowtion

Wednesday, November 17, 2010

selamat kejadian ;')

holaaaa holaaaa!


18 NOVEMBER 1961
epy bufday PN NORMADIAH merangkap ibu terchenta. yg ke-49. *muda lgi. hehe.
semoga Allah memberkati kehidupan kte sekeluarga. 
dan amal ibadat kte diterima Allah s.w.t.
minta maaf atas salah silap. one thing yg ibu perlu tau, I LOVE U MORE THAN EVERYTHING! walaupun kdg xdgr ckp. hihi
klw diberi pilihan antara klcc ngn ibu, opkos la kte pilih ibu. *de kne mengena ke. hahaha

tak lupe jugak untuk mama.
mama susuan aku. aka MAMA NAP. *sy dijage oleh mama time kecik2. hehehe
merangkap mak cik dan juga kakak kpd ibu aku. feewwwiittt!
tarikh kejadian@kelahiran mama n ibu adalah same. 18 NOVEMBER 19**.

dan juga...byk nih. haha. selamat ari kejadian utk CIK YUS.
yg juga merangkap acik aku dan adik bongsu ibu sy. waaaaa~~
tarikh beliau keluar dr kandungan nenek pada 17 NOVEMBER 197*.
klw korg nk tau, acik aku yg ni sebaya dengan cucu pertama nenek. kire cousin aku lah.
power x?? hehehe

ape2 pun, nenek paling hebat lah! yela, pelik jugak la tarikh anak nenek bole same dan dekat.
same lah cm aku 9 june, kakak aku 7 june. *promote. hahaha

oke lah  syg2 kuh sume. malam sudaa tua. mase untuk bermimpi indah.
p/s : heyyyy nyamuk! jgn kau wat aku hilang kesabaran.. gatal tau x!!!!!! grrrrr~ assalamualaikum..*ckp smbil halkum tersangkut. haha

No comments:

Post a Comment