Ads by Smowtion

Friday, November 26, 2010

old fren. ='(

kwn aku, name biarlah rahsia. yg kenal tu, knal lah. hurmm,,kat fb dy de wat notes pasal kwn2 dan tag aku.
act, aku sgt2 tersentuh hati. aku pon dh lame memaafkan pe yg dy dh wat kt aku dulu. 
dan aku harap dy pon memaafkan aku. even skang jumpe tp xpenah tegur. lgpun, aku fikir wat pe nk bermusuh lame2.
klw kite benci kat seseorg tu, lagi lah tuhan nk temukan. pecayelah. sbb aku dh lalui. aku tau.
aku ngn dy maseh berkawan, tp utk sebaik dulu mungkin sedikit sukar setelah pe dh jdi.
tp insyaAllah. suatu hari nanti pasti akan kembali seperti dulu. InsyaAllah. aku cume tidak mahu persahabatan yg kini hmpir mencecah setahun setengah terbiar begitu saje. 
terhimpit dlm bersahabat. 3 org iaitu aku, dia dan miss IZ. lame kami bersama, tp malangnye, persahabatan kami punah.
disebabkan perkara2 yg berlaku, yg boleh dikatekan impak besar. aku xtipu, aku syg dia sbg kawan aku. 
persahabatan sejak dibangku sekolah membuatkan aku sentiasa jadi peneman miss IZ.
tp sume benda dh jadi. kite xboley putar mase. permasalahan yg dihidu kwn2 kelas.
makin lame, makin berat. aku dan miss IZ keluar dr tempat kami berlindung. dn mencari tempat berlindung yg baru. alhamdulillah, kwn2 di tempat berlindung ni sgt2 baik. harap2, xkn jadi seperti ini lg. InsyaAllah. (^_^)

tinggal kenangan.

stay apart

"u, u jagelah diri elok2. i maseh kawan u. even kite dh xrapat macam dulu.
cume, jgn benarkan perkara itu berlaku lagi. remember, learn from mistakes.
dulu, kite luang mase together. laugh together. skang tidak lg.
u, pernah jadi kwn baik kitorg. tentulah ktorg penah syg u.
dan 1 benda, i rindu sgt sambal ikan bilis yg nenek u buat. miss ur nenny, mom"
-peace X0X0-

No comments:

Post a Comment