Ads by Smowtion

Thursday, April 28, 2011

anak manja mmglah begini. ;)

okeh. hakikat. saya sudah abes midsem. ;)
seronok sbb semuanya sedang2 shj. ;)
tp apekan daya, saya jatuh sakit pulak.
see, saya sgt xbole tertekan. sbb stress akan buat saya :
-
-
-
1. bertindak sesuatu yg xmasuk akal dan bodoh.
2. sy xbole berfikir dgn waras.
3. sy kne sorang2.
4. haaaah! drama airmata. 
5. sy akan moody.

dan kesan2 nye, bangun2 mata bengkak cm apek. -_-"
balik2 rumah, jumpe ibu abah temperature naik.
wuuuu, dengan gediknye sy pgg tgn ibu n abah dan letak atas dahi n said, "kite demam."
waaaaa. sy mmg manja dan menggedik. anak bongsulah katekan. ;))
dan dengan rasminya, sekarang sy sedang sakit.
selsema + sakit tekak + demam mengada2 + nausea + diarrhea. ;(
sy hanya terlantar atas katil. mata sy merah mcm momok.

omg! tanda2 saya sgt merindukan family saya. saya perlu kakak saya. ;((
demam2 pun bole sebab nk mengarut kt blog kan. HAHAHA. ;)
pai-pai-pai. nk tido. ;)
maafkan sume salah silap saya ye. andai hari ini hari terakhir untuk saya.
plissss keep ur love with me. ^_^

terima kasih sebab bace blog fafa imran. ;))

No comments:

Post a Comment