Ads by Smowtion

Saturday, April 16, 2011

garang sgt ke??

kdg2 aku tnye balik kt diri aku.
yela, garang sgt ke aku ni.
aku rase biase. tp klw ikut survey, ramai kwn2 ckp aku garang.
HAHA. ;) act, aku xlah garang sgt.
klw cerewet tu ade lah.
yela, aku sgt sensitif dengan kebersihan dan kekemasan.
tp aku xlah perfect sgt n xlah bgus sgt dlm hal2 sebegitu.
tp bg aku cukuplah sekadar sedang2 sahaja.
maklumlah, itu semua mencerminkan peribadi kite.
betol x?

tafsiran cantik tu bukanlah shaja dr segi luaran.
tp mmg. bak kate kwn aku, yg cantik luaran tu lah yg org terpikat.
sape setuju angkat kening. HAHA. ;)
hakikat nye cantiknya dalaman mereka tidak seperti diluaran.
buktinya, depan mate sendiri.
dan aku rase ramai org sebegitu disekeliling korg sendiri.
bg aku lah kan, Allah dh bg korg cantik luaran putih gebu, jd perlu seiring ngn kecantikan dalaman.
;)) HAHA. *aku sedar. aku xlawa. aku xhot.
klw HOT didunia, takut HOT diakhirat pulak kan. :)

bg kwn2 aku, sebenarnya aku xgarang mane pun.
cume aku perlu serius dlm byk perkara.
barulah kerja menjadi. aku tegas dan lantang menyuarakan pendapat aku.
sekiranya aku yakin aku dipihak yg benar.
mungkin jugak aku byk membantah dlm hal2 tertentu.
tp segalanya bersebab.
nada tinggi bukan bermaksud marah, tp tanda amaran tegas.
dan marah bukan tanda benci. tp sayang dan ambil berat.

pe2 pun, terima kasih kawan2 sbb faham perangai aku.
tahan bertahun2 dengan originality aku ni.
HAHAHA. ;)
terima kasih kawan2. byk2 <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment