Ads by Smowtion

Friday, April 29, 2011

mimpi lagi

semalam aku mimpi lagi.
tp kali ni bukan buaya. tp aku mimpi sakit gigi.
errr, mungkin sbb aku lupe nk gosok gigi malam tadi.
HAHAHA. ;)

dan sekali lagi aku meminta pertolongan Dato' Google.
cari-punya-cari. dan terjumpe.........
-
-
-
Sakit gigi : maknenya akan dalam satu kegembiraan yg xterduga. *suspen je kan.
-
-
-
Sakit demam : akan menerima surat dr teman atau kekasih.
-
-
-
sakit lain2 sila cari sendiri. tekan sini mimpi mengarut

HAHA. ;) act, aku saje je.
xlah pecaye sgt. yelah, takdir Allah sape tau.
klw nk jadi, jadi jugak.
klw x, mmg ketentuanNya lah kan.
kang korang kate aku syirik. *tak baik tau gituh. sepak kang kepala tuh! HAHA.
pe2 pun nyah. happy2 selalu okeh. tido cuci kaki. bace doa. 
renung2kan dan selamat beramal. ^_^


terima kasih sebab bace blog fafa imran. ;))

No comments:

Post a Comment