Ads by Smowtion

Saturday, April 23, 2011

date bersama yg tercinta. ;)

23 april 2011-hari berdating sedunia. ;))
dating ngn kak oni tersyg. pusing2 ts tu smpai bosan. =.='
terima kasih byk kak oni sbb belanja mcm2.
breakfast, aiskrim BR, nasi ayam, dll.
terharu sgt2. T_T
sgt hargai sbb dpt kakak mcm kak oni. weeeee~
terima kasih gak sbb bg kasih syg kt fafa. HAHA. ;))
i love the way you care. sweet sgt! ;))
jom jejak kami. ;))
dr timessquare - nasilemakBB - lot10 - timessquare - berpisah ;((

muka siyes. Heee~ kami di wendy's

candid. kak oni belanja baskin robbins. ;))
wayang-scream 4. aku kelihatan sgt debab. ;((

hot&spicy nasi lemak kt bukit bintang.

duduk2 di lot 10.

tunggu abg aku amek kt LG ts. weeee~

tup2 abg aku amek dlm dekat2 kul 7.
ingat terus balik. pastu teman dy buat keje.
ke hulu ke hilir. penat mcm berlari9 marathon. HAHA. ;)
dr timessquare - pudu - bandartunabdulrazak - pusing kl bape juta kali - pandanindah - ampang - tamanmelawati - shahalam - klang - homesweethome ;))
imagine lah aku kuar dr kul 8.50pg balik kul 1 pagi. mane lah muke cm orang minyak. -__-"
aku smpai terlelap dlm kete. nk tolong drive dr kl mmg xlah. manual-takot. HAHA.
so, aku singgah shah alam jap amek notes aku.
then aku ckp nk drive dr shah alam memandangkan dy sgt letih.
xlah takut sgt sbb jln dh selalu lalu.
sampai rumah jumpe ibu. rinndddduuuuuu!
 flying kiss kak oni kt pipi. syg kak oni seluas masjid negara. ;))
 nnt date lg ye. bersama miss kema dan miss dedel. ;))


terima kasih sebab bace blog fafa imran. ;))

No comments:

Post a Comment