Ads by Smowtion

Thursday, April 28, 2011

mimpi-mimpi-mimpi.

bape hari lepas aku de mimpi buaya.
bunyik cm pelik kan? yah! first time aku mimpi cm ni.
plg teruk aku pernah mimpi pun mimpi hantu. HAHAHA. ;))
mimpi cm ni salu buat aku mengigau ckp time tidur. HAHA. ;))

mlm aritu, aku bangun study kul 3 pagi. study2 sampai kul 5 pagi.
aku pun tertido, time nilah aku mimpi n jage balik dekat2 kul 6.30 pagi. 
okeh, tp bila aku mimpi buaya ni. aku jadi risau.
bukan nk kate aku percaya pada mimpi.
tp mimpi tu buat aku utk sentiasa peka dan berhati2.
mmglah mimpi tu permainan tidur. tp aku still takut. ;(

aku terus citer kat kawan2 aku.
text kakak aku. n balik umah aku citer plak kt mak aku.
hurrmm, dan harini aku sane mintak tolong Dato' Google.
dan akhirnya aku jumpe...........
-
-
-

Bermimpi melihat buaya sedang mengintai mangsanya. Ertinya, kita harus berhati-hati karena akan ada orang atau musuh yang secara diam-diam berusaha mencelakakan kita.

klik sini jugak utk lanjut :  tafsir mimpi buaya


terima kasih sebab bace blog fafa imran. ;))

No comments:

Post a Comment