Ads by Smowtion

Saturday, April 30, 2011

i'm weak

demam dh kebah. tp badan ni rase makin hari makin lemah. aku rase xlarat sgt. tetibe aku rase kepala aku berat dan sakit. rase nak tercabut je kepala. bila aku pandang something, rase mata aku nk terkeluar. rase urat2 kat mata sangat tegang. jadi, utk ilang sakit pada mata ni,  aku kne pandang suatu sudut aku dengan menggerakkan leher aku. ni nk minimize kan rase sakit tu.

bygkanlah, aku sakit dr khamis. ari2 bukan makin sihat, tapi makin teruk. kat rumah aku jadi xboleh buat ape-ape yg berat. aku skang rase xde selera nk makan tp aku diarrhea. ;((
badan aku tetibe ras esgt sejuk, dan tetibe jadi sgt panas sampai berpeluh2.

tadi aku terkejut. aku punya hidung berdarah. yah, aku selsema. tp kenapa ade darah. selama ni aku selsema xpernah ade darah. dan xde siapa dalam keluarga aku tahu pasal ni.

Aku takut. mlm td aku mimpi pelik lg. aku takut ape yg jadi kat aku sebenarnya. kawan2 doakan aku xde pape ye. ;((

no, im serious okeh! it's not a joke. 


terima kasih sebab bace blog fafa imran. ;))

No comments:

Post a Comment