Ads by Smowtion

Friday, April 29, 2011

twitter main tweet2. ;)

haish. dulu sebok nk ber-myspace segala.
la ni facebook xhenti2. pe nk jadi la temah oiii! HAHA. ;)
see, habes madu sepah dibako! kite bako!. HAHA.
yah-yah-yah. saya mmg dh lama de twitter.
dr tahun lepas. tp saya xtau ape tu twitter.
jadi mulai harini saya nk aktif twitter. HAHAHA. ;)

ye. tu pun klw saya free utk main tweet2 re-tweet.
act, mmg saya xtau pe jadah nye twitter nih.
pe baik buruk nye twitter nih.
so kawan2, sape yg ade twitter tu silalah hulur2 username.
bole i main follow you. n you follow i. HAHA.

yelah, saya budak kampung. xmain twitter ni. 
skang ni pun i baru nk membesar kt bandar. HAHA. ;)
tumblr pun pernah ade. tp hampeh, seminggu je.
lepas tu, lantak kau lah nak. ade mak kesah. HAHA. ;)


sila cari : fafa imran. 
dan jgn lupe follow. miskin twitter i xde follower. nampak kau xfemes FAFA!
hentak kepala kt batu. HAHA. ;)


terima kasih sebab bace blog fafa imran. ;))

No comments:

Post a Comment