Ads by Smowtion

Thursday, April 12, 2012

angau terlebih. sakit jiwa.

1 day left. huhu.
sedih sebenarnya nak tinggalkan tempat tu.
walaupun macam-macam dah jadi, hati wa kental woo. haha.
hurm, for today lah aku jumpa doktor yang aku tergila-gilakan tu.
mungkin untuk kali terakhir aku jumpa. walaupun aku rasa dh berminggu aku xnampak dia.
kali ni, dapat cakap sepatah pun buat aku gila satu hari. haha.
bayangkan, tetiba aku kt kaunter, terpacak depan mata aku.
sapa tak gigil, sapa tak kalut.
aku sengih macam pau basi je. haidoi. haha.

doc : ade tak buku wad 5.
aku : xdelah doktor.
doc : wad 1 ke 2 ke.??
aku : (bisik kat staff, hehe, dia nak koyaklah tu) haha.

heyyy, tolonglah. cakap benda yang xsampai 5 saat pun buat aku cam makan tak kenyang.
mmg xkenyang pun, sbb aku makan sikit je td tengahari. hahaha.
apa-apa pun, satu nak pesan kat Dr.R. semoga jaga patients awak tu smua tu baik belaka.
agak-agak kalau penat tu jangan lah amek drug/suntik apa2 untuk fokus kerja.
*cerita berdasarkan doktor pelatih yg mati kat toilet hospital kajang semalam pasal benda ni*
dan semoga kita berjumpa lagi ye doktor! haha. *geli matmatmat*

tutptup pulak. aku sejak dua menjak ni lain macam.
mungkin macam nak attract someone.
tp xde pun. entah, tetiba aku tersuka dia. ter-lah cerita dia. tak sengaja. hahaha
aku rasa dia sweet sangat. bila aku dekat ngan dia, atau tersen*** tangan (ter okay) dia tetiba aku rasa macam aku dekat dalam hati dia. cewaaahhh.
aku rasa selamat.
aku sedar, dia pemalu sebenarnya. dan mungkin dia adalah GAYYYYY! haha.
dan mungkin jugak dia species lelaki $%^&*(). hahaha. tapi aku xkesah.

menepati salah satu ciri-ciri yang aku suka. dan juga mempunyai satu sifat yang paling aku tak suka.
ehhhh, tapi tak pe. lepas ni hilanglah perasaan macam ni.
kan kan. okay, dia muda, aku muda. aku tak suka.
eh awak yang berhuruf F juga, tolonglah buat jahat. tolonglah.
malas lah aku nak feeling2 perasan yang sedia aku perasan masuk bakul angkat sendiri ni dengan kau.
kau bukan jodoh aku.
kau. aku benci. tp aku suka kau.
menyampah lah heart2feelin camni. haidoi. spoil hidup aku.
entahlah, okay bai. benci.


No comments:

Post a Comment